Chrapanie – najlepsze sposoby żeby pozbyć się chrapania

Według Centrum Badań Opinii Społecznej chrapie aż 13 milionów polaków, czyli co trzeci z nas. Zatrważające jest to, że przypadłość nasila się wśród mężczyzn po 40 roku życia i dotyczy wówczas 8 na 10 badanych. Chrapanie to nie tylko mało przyjemny dźwięk, ale również przyczyna bezdechu sennego, który może być groźny dla naszego zdrowia a nawet życia!

chrapaniePrzedstawiamy skuteczny sposób na chrapanie – SnoreBlock to kompozycja naturalnych składników, która skutecznie zapobiega chrapaniu dzięki czemu poprawiamy stan naszego zdrowia a także jakość snu – naszego oraz naszych bliskich. Jeśli towarzyszy ci nerwowość, boli Cię głowa, jesteś niewyspany to z pewnością dotknęły cię skutki chrapania.

Chrapanie powoduje niedobór nasycenia krwi tlenem, który w czasie snu może spaść do poziomu 70%. Stosując SnoreBlock całkowicie eliminujemy problem chrapania i zyskujemy nową jakość życia.

SnoreBlock to idealny produkt, dla tych, którzy pragną odetchnąć w czasie snu pełną piersią!

Sprawdź cenę – kliknij i przejdź na stronę dystrybutora

Referencje produktu SnoreBlock kliknij tutaj

SnoreBlock to obecnie najlepsza alternatywa dla operacji, które często wiążą się z różnego rodzaju powikłaniami. Produkt to kompozycja naturalnych składników (Pieprz cayenne, Malpigia granatolistna, Dzika róża, Eukaliptus) dzięki czemu nie powoduje żadnych skutków ubocznych. Jedynym skutkiem stosowania produktu jest brak chrapania.

SnoreBlock skutecznie likwiduje blokujące oddech różnego rodzaju wydzieliny z gardła, a także zwężających je obrzęków. Zastosowanie preparatu gwarantuje, że gardło zostaje oczyszczone, a następnie znika nieprzyjemny dźwięk chrapania, zaś organizm ostatecznie zostaje optymalnie dotleniony.

Sprawdź cenę – kliknij i przejdź na stronę dystrybutora

Oprócz zabójczego bezdechu chrapanie wpływa na komfort naszego życia. Badania przeprowadzone na grupie osób, które mają problem z chrapniem wykazały, że aż 61% osób jest przez to bardziej drażliwa i podatna na kłótnie, 47% odczuwa brak energii i nawet po przespaniu całej nocy czuje się niewyspana, 37% odczuwa brak koncentracji i ma niską wydajność w pracy, natomiast 29% posiada z tego powodu problemy z życiem towarzyskim.

Wpływ pozycji w jakiej śpimy na nasze zdrowie i chrapanie.

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, że niewłaściwa pozycja podczas spania może mieć bardzo złe konsekwencje dla zdrowia. Jeśli nie odczuwamy ich teraz to z pewnością odbiją się na nas w starszym wieku. W jakiej pozycji spać?

Najbardziej optymalna pozycja do spania to ułożenie na plecach z wyprostowanymi nogami i rękami położonymi wzdłuż naszego ciała. W tej pozycji unikamy bólu pleców oraz karku, pozycja zapobiega refluksowi, skóra na twarzy nie jest obciążona i wygląda lepiej rano. Jedynym minusem tej pozycji jest to, że sprzyja chrapaniu. Oczywiście mamy skuteczne sposoby na chrapanie, więc nie warto rezygnować ze spania w tej pozycji.

Kolejna dobra pozycja do spania to pozycja na boku, gdzie nogi mają być wyprostowane, kręgosłup jest wówczas rozluźniony. Takie ułożenie ciała jest również korzystne dla układu krążenia. Minusem pozycji jest obciążenie skóry twarzy i klatki piersiowej.

Warto wspomnieć również o najbardziej niekorzystnych pozycjach do spania. Tak zwana pozycja płodu – na boku podkurczając nogi niekorzystnie wpływa na nasz kręgosłup, skórę twarzy, powoduje bóle stawów kolanowych i problemy z oddychaniem co prowadzi do niedotlenienia organizmu w nocy.

Druga niekorzystna pozycja – na brzuchu. W ten sposób szczególnie obciążony jest odcinek lędźwiowy i szyjny kręgosłupa. Napięcie mięśniowe może powodować również bóle pleców. Pozycja ma jedynie taki plus, że zapobiega chrapaniu – pozwala na swobodne oddychanie.

Jak wysypiać się w nocy?

Chrapanie to nie jedyny problem, który nie pozwala nam wyspać się w nocy. Aby budzić się wypoczętym należy pamiętać o kilku sprawach. To czy dobrze się wyśpimy i rano wstaniemy wypoczęci zależy od tego co robimy w ciągu dnia, od tego co jemy przed snem.

Wiele osób nie mogąc zasnąć sięga po tabletki nasenne lub uspokajające co jest jedynie środkiem doraźnym. Jednak bardzo szybko możemy się od nich uzależnić. Ważne jest żeby nasza sypialnia stwarzała nam dobre warunki do snu. Istotny jest odpowiedni dobór koloru ścian czy też zachowanie odpowiedniej atmosfery. Nie warto wstawiać tu telewizora czy innych tego typu sprzętów, sypialnia powinna służyć tylko i wyłącznie do odpoczynku – snu.

Kolejna sprawa to nasze żywienie, aby spokojnie zasnąć i dobrze się wyspać ostatnio posiłek powinien odbyć się 2-3 godziny przed snem. Do tego nie możemy korzystać z rzeczy ciężkostrawnych, stosujmy lekkostrawne produkty jak ryby czy drób. Jeśli nie chcemy często wstawać w nocy do łazienki warto również ograniczyć spożywanie płynów przed spaniem.

Jeśli chodzi o napoje po południu lepiej zrezygnować z tych, które zawierają kofeinę – kawa, herbata czy napoje typu cola. Wiele osób sądzi również, że lepiej zaśnie po alkoholu, co również jest nie prawdą.

11 Responses to Chrapanie – najlepsze sposoby żeby pozbyć się chrapania

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

leczenie chrapania
  • chrapanie
  • na chrapnie
  • leczenie chrapania
  • sposób na chrapanie
  • bezdech senny
  • chrapanie przyczyny
  • przyczyny chrapania
  • lek na chrapanie
  • na chrapanie
  • leki na chrapanie
  • co zrobić żeby nie chrapać
  • chrapanie u dziecka
  • chrapanie u dzieci
  • co na chrapanie
  • chrapanie leki
  • leczenie bezdechu
  • jak pozbyć się chrapania
  • jak leczyć chrapanie
  • jak przestać chrapać
  • przeciw chrapaniu
  • leczenie chrapania warszawa
  • coś na chrapanie
  • środek na chrapanie
  • jak wyleczyć chrapanie
  • chrapanie forum
  • powody chrapania
  • leczenie chrapania kraków
  • lekarstwo na chrapanie
  • środki na chrapanie
  • metody na chrapanie
  • chrapanie u dzieci przyczyny
  • preparaty przeciw chrapaniu
  • przyczyny chrapania u dorosłych
  • chrapanie leczenie warszawa